2013. május 14., kedd

" Nudista Nanny "

Amikor már azt hittem mindent láttam...Amikor már azt hittem nem tudnak meglepni a gumtree-n válaszolgató emberek mert eddig is rengeteg furcsa, mocskos ajánlatot kaptam..kiderül, hogy de, mindent lehet überelni..

Az már a blogomból is kiderülhetett, hogy a gumtree-n hirdetők és válaszolók társaságából külön állatkertet lehetne nyitni, pénzért lehetne mutogatni őket, hogy "tessék, a Világ legnagyobb istenbarmai". Legfogadom, hogy az üzlet sikeres lenne, mert amiket eme website-on keresztül látok és tapasztalok, néha olyan szinten kiverik a biztosítékot, hogy legszívesebben helyben összecuccolnék és elköltöznék egy lakatlan szigetre, hogy távol legyek az emberi faj minden létező egyedétől! :D

Aki Angliába jön és hosszútávra tervez, minden bizonnyal elengedhetetlen lesz majd, hogy használja a gumtree-t munkakeresés céljából, bár ezt az oldalt lassan ki lehetne kiáltani valami szórakoztatóipari egységnek, mert bár míg munkát nehezen találok az oldalon keresztül (lásd tegnapi bejegyzés) annál többször kapok szívszélhűdést vagy napokig tartó röhögőgörcsöt..

Tegnap válaszoltam egy hirdetésre. A munka egy  'holiday nanny' pozíció lett volna, a nő (márha tényleg nő adta fel..?) részletesen leírta, hogy melyik hónapban mit kell majd csinálni a nyáron és, hogy augusztusban egy hónapra el kell utazni a nanny-nek a családdal nyaralni. Gondoltam miért ne alapon válaszolok, hátha tök jó lesz és mindig is szerettem volna legalább egy nyár erejéig holiday nanny lenni és utazni a családdal. Pár órával később a csaj visszaírt. Kaptam egy hosszú, több bekezdéses emailt, meg is örültem, hogy végre egy rendes válasz, nem pedig valami 2 soros vakarmány és a kisujjamból kell kiszopnom a részleteket (mint az esetek többségében.)  Az eleje tök jól indult, jó feltételek, jófejnek tűnő család, aztán pár bekezdéssel lejjebb azt kezdte tárgyalni, hogy ők "naturalisták", és mikor nyaralni mennek bizony rendszeresen nudista strandokra járnak majd, ahová a nanny-nek is kötelező lesz elmenni, hogy legyen, ki vigyázzon a gyerekre, valamint a szállodai szobákban is ruha nélkül fognak flangálni, mert nekik ez így kényelmes. Írta, hogy nagyon reméli, hogy ez nekem oké és nem érezném magam zavarban, majd hozzátette, hogy ez nagyon felszabadító érzés és biztosan nekem is tetszene. :D Innentől nem olvastam tovább az emailt, érthető módon valahogy elment a kedvem a holiday nanny-ségtől (legalábbis ezzel a családdal.)
Az is lehet, ha elmennék a nyár végére annyira megszeretném, hogy belőlem is nudista válna :D Reni barátnőm felhívta a figyelmem arra a fontos tényre, hogy a család mellett legalább nem kéne sok ruhát mosnom és az utazáskor a súlykorlát miatt sem kéne aggódnom, elvégre ruhát alig kéne vigyek magammal. :D Így már mindjárt másként hangzik, komolyan majd' elcsábulok, hogy igent mondjak nekik :))

Viccet félretéve ki a f*sz akarna egy idegen, nudista család nudista nanny-je lenni?? Mondhatja bárki, hogy prűd vagyok vagy akármi (megjegyzem, igen az vagyok..) de számomra ez akkor is kissé betegesen hangzik. Egyébként meg biztosra veszem, hogy fognak találni valakit, főleg idekint Londonban, ahol több az idióta, mint amennyit az eddigi életem során együttvéve láttam.:D

Hát jah, szóval hiába kaptam már rengeteg mocskos ajánlatot a gumtree-n, hiába kértek már kerek-perec feleségül egy hirdetésemen keresztül, de mindig bebizonyosodik, hogy érhet még meglepi!

1 megjegyzés: