2012. április 25., szerda

Sokminden:)

Halihó

Először is elnézéset kérek amiért nem jelentkeztem már 5 napja, de kóros lustaságban szenvedek, nameg nem is történt semmi extra.  Persze azért voltak események-bár ezek max számomra érdekesek-nade megosztom a kedves nagyérdeművel is a hetem egy-két részletét.

Pénteken írtam utoljára. Szombaton kitakarítottam a házat, hogy tiszta legyen a hosztfamíliám vasárnapi érkezésére. Fostos idő volt napközben, de este mikor elmentem a helyi Mekdöncibe (ahová szánalmas vagy sem de annyit járok, hogy már megismernek és tudják mit fogok kérni:DD), szóval mikor jöttem ki onnan esett az eső és sütött a nap egyszerre-ami ugye tudjuk mihez vezet:)) Bizony, szép szivárvány volt, de nem akármilyen, hanem dupla szivárvány (ilyet eddig még csak egyszer láttam ezelőtt). Sajnos nem volt nálam a fényképező gépem, és az angol telóm, amin nagyon jó kamera van pont akkortájt romlott el, így nem tudtam megörökíteni, de azért a gugliról vételeztem egy képet, csakhogy ti is el tudjátok képzelni a látványt.


Sajnos a városkámnak nincs kilátása a Grand Canyon-ra de a szivárvány pont ilyen volt:)
T, aki a családom egyik volt au pair-e (és magyar), aki itt volt a házban míg a family távol volt, és én este megtartottuk az utolsó közös dumapartinkat. Nagyon örültem , hogy T is itt volt ezalatt  a 2 hét alatt, mert nagyon jó fej lány, rengeteget beszélgettünk,tanácsokat adott-elvégre egy évet töltött itt a családnál- és nagyon jó társaság. Minden nap főzött valami finomat, amiből mindig megkínált, szinte minden reggel üzenetek vártak a konyhaasztalon, hogy " Ezt meg azt csináltam, egyél nyugodtan..", ami nagyon kedves volt tőle. És jó volt, hogy nem kellett tök egyedül lennem ebben a bazi nagy házban, nem azért, elvagyok én egyedül is, az első hosztfamilym 3 hetes vakációra ment a nyáron és ott egyedül voltam végig, és jó elvoltam, de mégis sokkal jobb, ha van valakihez szólni, leülni este egy jót beszélni, együtt enni-ráadásul nekem és T-nek volt bőven közös témánk, mivel ő is lehúzott itt egy évet:)) Ő miután lejárt az egy éve a családnál itt maradt az UK-ban (sőt ebben a városban) és azóta itt dolgozik, így rengeteg mindenben tudott nekem is tanácsot adni, illetve a tapasztalait megosztani.  Rendesen sajnáltam vasárnap reggel, mikor elment, de tartani fogjuk a kapcsolatot:))

Aztán vasárnap reggel megérkeztek hoszték. A kutyus körbeugrált-nyalogatott mindenkit, a kislány nagyon-nagyon örült nekem és a szülők is. Apukától kaptam egy nagyölelést. Szépen lebarnultak Dél-Afrikában, olyan színük lett, amilyet itt Angliában nem igazán tudnának szereni.:) Aztán élménybeszámoló mindkét részről (én az otthoni vakációmat, ők meg a dél-afrikait), és mindenki ment a dolgára. Én a főutcára mentem csavarogni, mekizni stb. A házunk mellett van egy szép nagy park golfpályával, és ezen keresztül is meg lehet közelíteni a várost. Hiába gyülekeztek jó sötét felhők az égen nekem mindenáron most kellett a park felé mennem. Hát rá is fáztam (vagy inkább áztam), mert félúton sem voltam, mikor elkezdett szakadni az eső. Sebaj gondoltam, volt esernyőm, nade akkora szél volt, hogy az esernyőt teljesen kicsavarta, azok a fém izék az esernyő belsején teljesen kifordultak és némelyik közülük szét is tört és az egyik elvágta a hüvelyk ujjamat. Először csak egy kis vágásnak tűnt de 5 perc múlva azt vettem észre, hogy a mellette lévő összes ujjam is véres-közben a másik kezemmel még tartottam magam fölé a totál káros esernyőt (gondoltam jobb, mint a semmi), röhejes látvány lehettem. Aztán nagy nehezen elértem a shopping parkig, ahol a legelső boltba be is menkültem, az esernyőmet meg kukáztam. Szerencsére mire innen kijöttem már elállt az eső. Ha valaki látta eme esernyős-véres kezes produkciómat biztos jót röhögött:))) Később én is magamon:D



Házunk mögötti park/golfpálya még ősszel
Hétfőn már majdnem a normális kerékvágásban zajlott minden, újra munka. Azért majdnem, mivcl ezen a napon még suliszünet volt a kisasszonynak-de anyuka itthon volt, így délelőtt a kislánnyal volt. Délután elment 2 órára-ekkor játszottunk pár kört a kedvenc járékunkkal:) majd betettem neki egy dvd-t és meg is jött anyuka, és onnantól kezdve én szabad voltam. Feltankoltam egy kis kólát a városban, majd vacsiztam és átadtam magam a net adta élvezeteknek. Nosztalgiáztam, megnéztem gyerekkorom egyik kedves filmét a My Girl-t:))

Kedden, azaz tegnap már suli volt  a kisasszonyomnak, a szülők is munkába mentek nekem meg volt egy jóóóó adag vasalni valóm, mivel ugye a család 2 hétre utazott el és jó sok cuccuk volt. Habár, ahhoz képest, hogy azt hittem egy hétig fogok mosni meg vasalni a nyaralás után, másfél nap alatt kimostam minden cuccot, és tegnap ( 3 órás vasalás árán) lefaragtam a vasalás jó részét. Mára maradt még egy kicsi, de ennyi, szóval nem volt olyan vészes, mint gondoltam:))
Tegnap este a kisasszony és én esküvőre voltunk hivatalosak-mégpedig a leány kedvenc Barbi babájának esküvőjére:)) Eztán megfürdettem majd megérkeztek a szülők és ők tették ágyba.  Tegnap este is nosztalgiáztam, megnéztem egy másik filmet amit utoljára még kb 13 évesen láttam, címe "Töketlenek". Youtube-on fenn van magyar szinkronnal mindenkinek ajánlom, egy rakás gimis idióta diákról szól, akik a Fehérházba utaznak,hogy találkozzanak az elnökkel, hogy oktatási reformokra tegyenek javaslatokat (el lehet képzeni milyen javaslatokat, mivel a diákok iszákosak, drogosok, füvesek-meg amit el lehet képzelni) egy dilis igazgatóval, egy nyávogós kísérő tanárnővel és buszsofőrrel, aki az út alatt kinyírja magát. Tényleg, rengeteget lehet rajta röhögni, igazi poénos 90-es évek beli film, nem ilyen nyálas hülyeségek amiket manapság csinálnak (már elnézést).

Ma délelőtt csak a szokásos házimunka volt, majd a vasalás befejezése. Este vacsiztunk a kislánnyal, majd fürdés megint, majd mikor már a szülők is itthon voltak azzal szórakoztattunk magunk, hogy régi képeket néztünk róluk (apukáról és anyukáról).:)

Tudom nem volt valami eseménydús eme beszámolóm, de mostantól majd sokkal érdekesebb dolgokról, utazásokról, kirándulásokról fogok írni, csak egyrészt mostanáig a hazautamra gyűjöttem (persze előtte kirándultam bőven de még azelőtt, mielőtt blogolni kezdtem volna) másrészt meg Judit barátném, aki mindig társam és együtt megyünk általában minden hétvégén valahová egy hónapos vakáción volt otthon de hétvégén már jön vissza és már kitűztünk pár úticélt magunknak, így a jövőben sokkal izgibb, képekben és eseményekben gazdag bejegyzéssel kápráztatlak majd titeket:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése